
1.Dönem Dersleri (Zorunlu)
Business Statistics
Financial Accounting
Business Economics
Marketing Management
Management and Organizations
2.Dönem Dersleri (Zorunlu)
Human Resources Management
İşletme Hukuku
Corporate Finance
Production and Operations Management
Strategic Management
3.Dönem Dersleri (Seçmeli)
Business Forecasting
Economics of Money and Financial Markets
International Finance
International Marketing
Investments
Project Management
Integrated Marketing Communications
Behavior and Leadership in Organizations
Strategic E-Marketing
Marketing Research
Entrepreneurship
Quantitave Analysis for Business Applications
Managerial Decision Making
Management Information Systems
Program 3 dönem süresince toplam 14 ders (10 zorunlu, 4 seçmeli) alınarak bir akademik yılda tamamlanabilmektedir.
Programın dönemleri 12 haftalık periyotlardan oluşmaktadır. İlk ve ikinci dönemde 5′er zorunlu ders, üçüncü dönemde ise yaklaşık 15 derslik bir seçmeli ders havuzundan alınabilecek 4 seçmeli ders ve kredisiz bir bitirme projesinin başarılması ile program tamamlanır.
Programın yapısından da anlaşılabileceği gibi, ilk iki dönem temel formasyon dersleri ile işletme ve yönetim biliminin kavratılarak pekiştirilmesi; üçüncü dönemde ise istenilen bir konuda daha derinlemesine bilgi sahibi olma imkanı sağlanması amaçlanmaktadır.
Programın öğrenim dili İngilizcedir. (Hukuk dersleri hariç)
Dersler hafta içi Pazartesi, Salı ve Çarşamba günleri saat 19.00-22.20; Cumartesi günleri ise 9.00-12.20/13.30-16.50 arasında yapılır.
Dönemler arasında sadece birer hafta boşluk olduğundan, özellikle öğrencilerimizin büyük bir özveriyle derslerde verilen tüm katılımlı çalışmalar, ödevler, sınavlar, vaka çalışmaları ve zaman zaman düzenlenen seminerlere katılarak başarılı olmaları gerekmektedir. Dersler
İTÜ Maçka kampüsünde bulunan İşletme Fakültesi binasında yapılmaktadır.
Dinamik bir program olarak mevcut süreyi son derece etkin kullanıp, üç dönem sonunda farklı altyapıları olan bireylere işletme disiplininin temel yetkinliklerinin yanında belirli bir alt işlevde (örneğin pazarlama veya finansman) uzmanlaşabilme olanağını da sağlayabilmek başlıca hedefimizdir.
Kuramsal bilgiler yanında iş dünyasına yönelik örnek ve sorunların da incelenebilmesi için derslere iş dünyasından birikimlerini ve deneyimlerini paylaşmaları için yöneticiler davet edilmektedir.
Dersler mümkün olduğunca gerçek işletme sorunlarını çözümlemeye yönelik olarak hazırlanmaktadır.
Öğrenciler ile öğretim üyelerinin karşılıklı tartışmalarına, grup çalışmalarına ve diğer eğitim yöntemlerinin uygulanmasına olanak tanıyan bir ders işleme sistemi mevcuttur.